Första gången...

Vet ni vad som är 7 + 8 bokstäver långt och som finns på en vit papperslapp hos en tjej som jag tror heter Pernilla?

Nu tror många kanske att jag sökt in till årets upplaga av Idol ("Ansökan avslagen" ) eller att jag skickat ett välmenat förbättringsförslag till den senaste frisören jag var hos. ("Läggner salongen")

Fel! Fel! Fel!

Rätt svar är... mitt namn. Jorå... Jag fick skriva min första autograf i förrgår, efter gigget på Standup Downstairs.

Kanske gillade hon att jag skämtade om mina mer eller mindre lyckade jobberfarenheter eller så var det skämtet om spermabanken som fick hennes autografjägar instinkter att blomma upp.

Fast antagligen ville hon nog bara försäkra sig om att pennan verkligen fungerade, i jakten på dom mer kända komikernas autografer. (Skulle tro det...)

Nevertheless. Första autografen är alltid speciell.

Ett stort tack till Viktor och Erik som driver klubben, till övriga komiker som såg till att skämten haglade och förstås till den fantastiska publiken som överöste oss med bra energi.

Skriv en kommentar









Stellan Sjöström

Mångsysslande norrlänning från Kalix med många strängar på sin lyra. Äter surströmming men ratar rödbetssallad. (Ja det var väl det viktigaste)

Tema gjort av Mimmi Thorneus