Varför denna blogg?

Varför denna blogg?

Denna blogg finns för att jag skall skriva av mig lite av allt sjukt som rör sig i mitt huvud, men även för berusningseffekten av att kanske ha glädjt någon annans vardag, med några av mina inlägg.

Jag anser att ett gott skratt verkligen förlänger livet på folk och varför då inte försöka förlänga livet för så många som möjligt.
Hur det går? Tja... Mina kompisar blir i alla fall äldre för var dag som går. (Har bl.a en som är 37 nu...) 

Jag satsar just nu på att bli författare och stå-upp komiker, så delar av mina alster kanske dyker upp här. Vem vet? Jag kanske blir personlig också. Vem vet?

Tja, vi får se vad som kommer ur en... 

Därför denna blogg.

Allt som ädlast

/Stellan Sjöström

Kommentarer

Anders Sjöström

2010-08-20 - 00:14:08
Tjena Brooo.

Kul läsning så här på kvällskanten.

Nu kommer jag väl inte att somna på ett tag,

för nu är jag ju nästan klarvaken.



Man kanske hittade nåt stoff inför svensexan eller kommande bröllopet. Bäva månde.......

Skriv en kommentar









Stellan Sjöström

Mångsysslande norrlänning från Kalix med många strängar på sin lyra. Äter surströmming men ratar rödbetssallad. (Ja det var väl det viktigaste)

Tema gjort av Mimmi Thorneus